به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان، فریدون یاسمی در دیدار با شهردار سنندج با بیان اینکه روزانه 504 هزار مترمکعب CNG در استان مصرف می شود، افزود: با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش تعداد جایگاه های C.N.G در اولویت برنامه های این شرکت است.
وی به مصرف ماهانه بیش از 15 میلیون مترمکعب CNG در استان کردستان اشاره و اظهار کرد: با هدف تشویق مردم به استفاده از سوخت C.N.G، اقدام به نصب بنرهای اطلاع رسانی در جایگاه های عرضه سوخت، گفت و گو با رسانه ها در خصوص فواید مصرف این سوخت پاک، درج اطلاعیه فراخوان احداث جایگاه های جدید و اعلام شرایط ویژه پرداخت کارمزد برای حضور بخش خصوصی در جراید استان کرده ایم.
یاسمی با اشاره به صرفه جویی 123 میلیون لیتری مصرف بنزین در این استان با توجه به در مدار بودن تمامی جایگاه های CNG، یادآور شد: 52 باب جایگاه CNG با 326 نازل فعال سوختگیری در مناطق مختلف استان به مردم خدمات ارائه می دهند.
وی از مطلوب بودن وضعیت جایگاه های CNG واگذار شده به بخش خصوصی در شهرهای استان از جمله سقز، مریوان و دیواندره نیز خبر داد و گفت: بهترین راه برای ساماندهی این جایگاه‌ها در سنندج این است که شهرداری جایگاه‌های سوخت خود را به شرکت های بهره بردار مجاز بخش خصوصی واگذار کند.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
دریافت و تنظیم کننده: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.