اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان موفق به کسب رتبه دوم ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر اعلام نتایج ارزیابی فضای عمومی ادارات اجرایی تابعه، خوشبختانه این اداره کل با همت و تلاش بی دریغ کارکنان خود توانست با کسب 87/2 امتیاز رتبه دوم کشوری را در میان ادارات کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1395 را به خود اختصاص دهد.

سید جمیل احمدی هدف از انجام این ارزیابی را شناسایی تهدیدها و فرصت ها به منظور ارتقا سطح تعاملات و همکاری سازمانهای تابعه در استان ها، ایجاد هم افزایی، تشریک مساعی. ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیت ها دانست.

وی همچنین انسجام بخشی سازمانهای تابعه، نظارت مستمر سازمانهای نظارتی درونی و برونی و مردم بر عملکرد، مشارکت کارکنان در تصمیم سازی و ارائه پیشنهاد های موثر و راه گشا، گردش صحیح اطلاعات، بهره گیری شایسته از سرمایه های انسانی به سمت تبدیل شدن به وزارتخانه دانش بنیان، پیشرو در خدمتگزاری و کسب رضایت مردم در راستای سیاست ها را دیگر اهداف لحاظ شده ذکر کرد.

گفتنی است در این ارزیابی که در میان 10 دستگاه تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان صورت گرفت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان موفق به کسب رتبه نخست شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.