عبدالسلام سپهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی برف و باران در استان کردستان، نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و کانال ها و جمع آوری برگ های پاییزی از سطح معابر شهری در آمادگی قرار دارند.
وی افزود: قبل از بارندگی نیز اکیپ های خدمات رسانی در سطح شهر در ساعت هایی از روز در حال جمع آوری برگ های درختان بودند که با توجه به وضعیت جوی و بارش برف و باران و اینکه برگ های پاییزی در این مواقع بیشترین مشکل را در انسداد جداول و جوی ها ایجاد می کنند با حجم بالایی کار پاکسازی و جمع آوری در حال انجام است.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: نیروهای خدمات شهری در سطح شهر فعال هستند و در هر نقطه ایی که مشکلی در زمینه آبگرفتگی بوجود آید در محل حاضر شده و مشکل را رفع می کنند.
به گفته وی، با هماهنگی های انجام شده تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و همچنین هدایت آب های سطحی در سطح شهر سنندج در نظر گرفته شده است.
سپهر اضافه کرد: از شامگاه گذشته که بارش باران آغاز شده تاکنون به جز یک یا 2 نقطه از این شهر که مشکل جزیی آبگرفتگی معابر داشتند که بسرعت رفع شد هیچ مشکلی در این زمینه نداشته ایم.
با ورود موج بارشی، بارش برف و باران از شب گذشته در بیشتر مناطق استان کردستان شروع شده و هم اکنون بارش برف در سقز، زرینه و هزارکانیان، بانه، دیواندره و مناطق مرتفع و کوهستانی گزارش شده است.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی قرار دارد که میانگین بارش سالیانه آن 540 میلی متر و 2 برابر میانگین کشوری است.
شهر سنندج با 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان دارای سه ناحیه شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.