علیرضا تاجگردون روز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه شهرستان مریوان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ایجاد و تفسیر قانون برای بهره مند شدن تمام آحاد مردم یک جامعه از قانون است افزود: جدا از شرایط متفاوت، نماینده نباید با در نظر گرفتن تنها یک منطقه خاص برای تصویب یک قانون اقدام کند.
وی اظهار کرد: هرچند شاخصه های بهره مندی استان کردستان با سایر استان های کشور اندکی متفاوت است اما مشکلات این استان با همت و تلاش نمایندگان مجلس قابل حل است.
تاجگردون شاخص بهره مندی استان کردستان از جاده ها و راه های مواصلاتی کشور را 46 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این شاخص در شهرستان مریوان 36 درصد است درحالیکه این میزان در کشور 65 درصد است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از استان ها و شهرستان های محروم ایران از شاخص های بهتری نسبت به استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان از نظر جاده ها و راه های مواصلاتی برخوردار است، بنابراین باید قانون را به گونه ای نوشت که این امر به توازن برسد.
تاجگردون اضافه کرد: وضع قانون برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم در راستای توسعه همه جانبه و همچنین ایجاد امنیت و آرامش است.
وی بیان کرد: برای توسعه همه جانبه استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان همت خوبی از سوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی وجود دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک های مردمی استان کردستان به مردم زلزله زده سرپل ذهاب و مناطق مختلف کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این مهم نشان از سطح بالای همدلی و نوعدوستی مردمان این خطه دارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم غیور کردستان در این ایام، دلگرمی خوبی به مردمان زلزله استان کرمانشاه دادند؛ بنابراین باید قدردان کمک ها و دلسوزی های این مردم باشیم.
شهرستان مریوان در 135 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7355/6108
انتشار: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.