به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن زندیه روز یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان بیجار در حسینیه این شهر با تشریح وضعیت کنونی جبهه مقاومت افزود: جمهوری اسلامی به برکت بسیج در جهان صاحب کرسی و نظر است و می تواند در تصمیم سازی های جهانی تاثیر گذار باشد.
وی به مقاومت و پیروزی در جبهه های سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: به فضل الهی علاوه بر پیروزی های بزرگ اخیر، اکنون اقتدار و نفوذ معنوی نظام اسلامی در لبنان و دیگر کشورهای مسلمان دنیا، موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.
فرماندار شهرستان بیجار به تاثیرگذاری بسیج در پایداری و مقاومت نظام حتی در مذاکرات و دیپلماسی ها در برابر استکبار پرداخت و تاکید کرد: پایداری و استحکام کشور بطور قطع ناشی از صلابت بسیج است.
زندیه به نقشه دشمنان برای شکست دادن جمهوری اسلامی درجبهه اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: با ورود بسیجیان و بیسجی کار کردن در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، بطور قطع دشمن شکست خواهد خورد.
فرماندار به گسترش فرهنگ بسیج در جهان و موفقیت های حاصله کشورها بخاطر توجه به بسیج پرداخت و عنوان کرد: بسیاری از کشورهای مسلمان برای مقابله با دشمنان و مزدوران وابسته، به این ایمان رسیده اند که باید فکر و فرهنگ بسیج را در میان مردم کشور خود نهادینه کنند.
فرماندار شهرستان بیجار به حضور بیشتر و تاثیرگذار بسیجیان در عرصه های دیگر اجتماعی و فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: هر کجا دشمن قدم بگذارد، آنجا به نظر ما جبهه مقابله با دشمن است و لذا باید بسیجیان هوشیاری کامل خود را حفظ کنند.

**بیش از نیمی جمعیت شهرستان بیجار، دارای کارت عضویت بسیج هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار نیز در این آئین گفت: بیش از 55 درصد جمعیت شهرستان دارای کارت عضویت بسیج و پرونده بسیجی هستند.
سرهنگ حسن عسگری با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم ولایتمدار و انقلابی بیجار از بسیجیان گمنام بوده و مایل به دریافت کارت های عضویت نیستند افزود: عضویت 55 درصدی مردم شهرستان بیجار با دریافت کارت عضویت، تعداد پرونده های ثبت شده در حوزه های مقاومت را نشان می دهد.
او اظهار کرد: داشتن کارت عضویت بسیج و پرونده بسیج، ملاک بسیجی بودن نیست، هر کسی که دل در گرو ولایت فقیه داشته باشد، یک نیروی بسیجی به شمار می رود.
عسگری با بیان اینکه شهرستان بیجار دارای 182 پایگاه بسیج در سطح مساجد و محلات است گفت: بیش از 854 حلقه تربیتی صالحین در حال حاضر در همه پایگاه های ای ناحیه فعالیت می کنند.
او با اشاره به اهداف کلان تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج، حراست از اصل نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی خود می پندارد و دفاع از ارزش های اسلام را بدون مرز جغرافیایی قلمداد می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار افزود: هر کس به هر طریقی اگر بخواهد مرزهای جمهوری اسلامی را به خطر بیندازد، بسیج بدون تعارف، خارج از بحث مرز، وارد میدان نبرد با آنان خواهد شد.
وی بیان کرد: یکی از اهداف راهبردی بسیج، فرهنگ سازی دینی و تربیت نسل های بعد از پیروزی انقلاب، همتراز ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عسگری با اشاره به شکست شجره خبیثه داعش در منطقه توسط نیروهای بسیجی گفت: شکست دولت جعلی و خود خوانده داعش با وجود بهره گیری از پشتوانه های مالی و تجهیزاتی وهابیت و آمریکا، هدیه خداوند به بسیجیان دلاور بوده است.
وی افزود: داعش و داعشیان نابود نمی شوند مگر با نشر و توسعه تفکر بسیج در سراسر جهان، و مصداق عینی آن نیز پیروزی نیروهای بسیجی پاکستان، عراق، سوریه و لبنان است.
در گردهمایی امروز بسیجیان شهرستان بیجار حدود در حسینیه این شهر، حدود یک هزارنیروی بسیجی ادارات، مدارس، پایگاههای مساجد ومحلات و برخی دهستان های شهرستان بیجار حضور داشتند.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی** انتشار: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.