به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، دکتر محمد کیانی در بازدید فرماندار، شهردار و جمعی از مسؤلان محلی شهرستان بانه از این پروژه، حضور و همراهی خیرین و مردم نیکوکار منطقه را در اجرای این طرح مهم علمی و آموزشی به گرمی ستود.
کیانی گفت: «استقبال مردم نیک اندیش و خیرین بانه ای از نخستین گام های اجرای این طرح بزرگ و ماندگار تاکنون، موجب تعهد بیشتر، جدیت و حساسیت دانشگاه آزاد در پاسداشت نیات بلند مردم نیکوکار و اجرای هرچه مطلوب تر این طرح شده است».
وی با اشاره به تکنیک های بالای سازه ای، فضاها و بخش های مهم، متنوع و فراگیر این واحد دانشگاهی، آن را در نوع خود کم نظیر خواند و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی بانه در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع، با زیربنای ساختمان اصلی 3400 متر مربع در 4 طبقه در شمال شرقی شهر بانه و در دامنه کوه زیبای «دوزین» ساخته شده است».
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان زمان آغاز اجرای این طرح را نیمه دوم سال 1393 اعلام کرد و افزود: «به لطف پروردگار و با همت بلند خیرین و مجریان اجرای پروژه، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی بانه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آذرماه پیش رو راه اندازی می شود».
دکتر کیانی، احداث 200 متر جاده دسترسی، مسجد، بوفه و انتشاراتی جمعاً به مساحت 300 متر مربع و نصب 3 هزار متر دیوار پیش ساخته را از دیگر فضاهای جانبی و اقدامات مهم عمرانی این پروژه بر شمرد.
وی اظهار داشت: «دانشگاه آزاد بانه دارای بزرگترین کتابخانه شهرستان شامل تمامی فضای طبقه سوم مرکز، سایت های عمومی و خصوصی بسیار مجهز، سالن جلسات، سالن کنفرانس، 2 آتلیه معماری و 2 سایت تخصصی رایانه است».
نصب دوربین مدار بسته و سیستم های ایمنی و اعلام حریق، و تجهیز همه اتاق های درس عملی و نظری به رایانه و ویدیو پخش دیجیتال هم از دیگر سیستم های پیشرفته و به روز در این مرکز است.

برای ساخت و تجهیز ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه، نزدیک به 60 میلیارد ریال هزینه شده است که بالغ بر 60 درصد آنرا خیرین نیک اندیش بانه ای و 40 درصد را دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تأمین نموده است.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه هم اکنون 1 هزار و 400 دانشجو دارد که در 15 رشته تحصیلی فعال مشغول تحصیل هستند و 130 استاد حق التدریس و 6 نفر پرسنل، خدمات آموزشی و تحصیلی را در این مرکز بر عهده دارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 791186
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.