رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به برقراری ارتباط مستمر بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قربان کیانی روز چهارشنبه در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، افزود: عمده دارایی سازمان‌ها را منابع و نیروی انسانی‌تشکیل می دهد پس سرمایه گذاری بیشتر بر این بخش منتج به کارآیی و بهره وری می شود.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون دانشگاه آزاد واحد اسلامی سنندج میزبان برگزاری این همایش است، اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی آشنایی با مفاهیم مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی و گسترش فراگیری آن نزد کارکنان و در نهایت افزایش کارآیی در سیستم دولتی می شود.

کیانی به برقراری ارتباط عمیق و مستمر مجموعه دستگاه ها با دانشگاه تاکید کرد و گفت: با اینکه پیوند ضعیفی میان این دو نهاد حاکم است اما می طلبد با برگزاری سمینار و همایش ها به تعمیق و گسترش این مهم برای پیشبرد اهداف توسعه بپردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج خاطرنشان کرد: شناسایی چالش ها و ارائه راهکار در این زمینه و تغییر دیدگاه و بینش مدیران نسبت به امور و شرایط از جمله اهداف برگزاری چنین همایشی است.

به گفته کیانی خروجی دانشگاه فقط به علم آموزی خلاصه نمی‌شود بلکه پیش رفتن به سوی کارآفرینی و مهارت آموزی و نیز فعالیت های دانش بنیان برای خلق ثروت در جامعه از دیگر اهداف جامعه دانشگاهی خواهد بود.

گفتنی است از ۹۷ مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش ۱۰ مقاله برای سخنرانی و نیز ۴۲ مقاله به عنوان پوستر انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.