به گزارش ایرنا، علی مفاخری روز سه شنبه در جریان بازدید از روستاهای حادثه دیده در اثر زلزله شامگاه یکشنبه اظهار کرد: این اقلام برای جبران گوشه ایی از خسارت وارد شده در اختیار حادثه دیدگان زلزله قرار گرفت.
به گفته وی، فرمانداری با همکاری جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی، شوینده و وسایل گرمایشی شامل پتو و چادر در بین خانواده های آسیب دیده از این زلزله کرده است.
وی افزود: با توجه به حس همدوستی و هم نوعی که در بین مردم وجود دارد، خانواده های آسیب دیده در خانه های اقوام، فامیل و خویشاوندان خود ساکن هستند و از لحاظ اسکان آسیب دیدگان مشکلی در این شهرستان نداریم.
مفاخری تاکید کرد: چادرهایی برای اسکان آسیب دیدگان زلزله در نقاط مختلف شهرستان در نظر گرفته شده که در صورت لزوم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، در اثر زلزله اخیر 117 منزل مسکونی در روستاهای این شهرستان تخریب شد ولی این زمین لرزه خسارت جانی در شهرستان نداشت.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 10 پایگاه امداد جاده ای و چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.