مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بیش از 9 هزار اقلام مورد نیاز اسکان و تغذیه اضطراری جهت امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش ایلنا، حسن خدابنده لو با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که استان کردستان استان معین کرمانشاه است، شب‌گذشته بعد از فراخوان سازمان امداد و نجات 60 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان در قالب تیم‌های آنست با دو قلاده سگ جستجو و نجات، تیم درمان اضطراری متشکل از پزشک، ماما، پرستار، تیم های اسکان و تغذیه اضطراری و واکنش سریع به محل های آسیب دیده اعزام شدند.

وی افزود: ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر استان کردستان هم با 20 دستگاه از خودروهای ترابری سنگین و سبک و آمبولانس های امدادی شب گذشته و امروز صبح به محل های متأثر از زلزله اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان ساخت: عمده اقلامی که توسط جمعیت هلال احمر استان کردستان ارسال شده شامل چادر، پتو، موکت، موتورهای برق اضطراری، وسایل گرمایشی، بیمارستان صحرایی، دارو و تجهیزات پزشکی و زنده یاب‌های رسکیو رادار بوده و بسته‌های تغذیه اضطراری هم شامل کنسرویجات جهت توزیع در اردوگاه های اسکان اضطراری ارسال شده است.

خدابنده‌لو اضافه کرد: علاوه بر نیروهای اعزام شده سایر نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان در تمامی پایگاه‌های امداد و نجات و شعب و ستاد استان از شب گذشته به صورت آماده‌باش حضور دارند و در صورت نیاز به مراکز زلزله زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.