سعدالله اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمبولانس ها به تجهیزات پزشکی مورد نیاز مجهز هستند و در مجموع 21 نفر تکنسین فوریت های پزشکی کردستان نیز برای کمک رسانی همراه این آمبولانس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این مرکز از آمادگی کامل برای اعزام آمبولانس های دیگر در صورت نیاز برخوردار است، افزود: بالگرد اورژانس هوایی کردستان نیز به حالت آماده باش است تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شود.
به گفته اسماعیلی، فوریت های پزشکی 115 کردستان دارای 340 نفر پرسنل است که از این تعداد 300 نفر عملیاتی و 40 نفر نیروی ستادی هستند.
وی اظهار کرد: فوریت های پزشکی استان دارای 83 دستگاه آمبولانس است که 19 دستگاه از آنها سال گذشته با جدیدترین تجهیزات پزشکی دنیا از کشور آلمان خریداری شد و 2 دستگاه موتورلانس و یک موتور چهار چرخ با قابلیت حمل مصدوم در اختیار دارد.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
این زمین لرزه در بیشتر شهرهای استان کردستان نیز با شدت احساس شد، مردم در شهرهای مختلف این استان از جمله سنندج، قروه، بانه، کامیاران، دیواندره، بیجار و مریوان از خانه های خود خارج شده و شب را در پارک ها و فضاهای باز گذراندند.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.