شریعتی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به طولانی شدن روند امضای حکم شهردار سنندج، گفت: وزارت کشور مسیری قانونی برای تایید حکم شهرداران و امضای آن توسط وزیر کشور دارند که بین یک تا دو ماه طول می کشد.
وی با بیان اینکه در تایید حکم شهردار سنندج، شاهد روندی معیوب هستیم، افزود: آقای صیدی به عنوان یکی از نیروهای بدنه وزارت کشور از لحاظ تخصص و تعهد کارنامه درخشانی دارند و امیدواریم به زودی فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های در دست اجرا برای تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر سنندج اشاره کرد و گفت: بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران با همکاری معاونت سرمایه گذاری شهرداری سنندج آماده شده و در آینده ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن تعدادی از آن ها خواهیم بود.
جلال شریعتی توسعه متوازن سنندج با درآمدها و بودجه های دولتی را غیرممکن دانست و بر لزوم ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران در جهت توسعه شهر تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اداره شهرداری با سرپرست امکان انجام برخی طرح ها و برنامه ها را نمی دهد، افزود: شورای دور پنجم برای توسعه سنندج و رفع مشکلات ناهماهنگی ها در مدیریت شهری مصمم است.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای فعالیت های فرهنگی به عنوان کارهای بنیادین و اساسی در سنندج نیز به صورت جدی مدنظر شوراست و در این بین از ظرفیت تمامی نخبگان و نهادهای مدنی استفاده می شود.
شریعتی به نبود زیرساخت ها و اماکن فرهنگی در سنندج اشاره کرد و افزود: در حوزه سرمایه گذاری فرهنگی نیز به صورت ویژه از بخش خصوصی حمایت می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 783660
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.