به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز شنبه در اجتماع راهپیمایی کنندگان 13 آبان 96 در میدان جمهوری اسلامی افزود: ایران کشوری صلح طلب است که از راه گفت و گو و برجام با آمریکا وارد مذاکره شد ولی این کشور، حکومتی جبار و مستکبر است که ماجراجویی ها و کینه توزی های اخیر سردمداران ذلت پیشه آن این موضوع را به خوبی برای جهانیان اثبات کرد.
وی اضافه کرد: سخنان سخیف، ابلهانه، کذایی و توهین های 'ترامپ' رئیس جمهوری جاهل آمریکا علیه ایران، بار دیگر هویت استکباری شیطان بزرگ را نمایان کرد.
او ادامه داد: سیزدهم آبان ماه، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام عزیز به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام است که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند و به همین دلیل این روز در تاریخ کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار به ثبت رسیده است.
وی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی به معنای تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و برائت و انزجار از استکبار جهانی است و مردم هوشیار و شجاع شهرستان سقز همگام با ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی دوباره سرافرازانه ندای مبارزه با استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن را سر دادند.
راهپیمایی 13 آبان در شهر صاحب هم برگزار و در اجتماع پایانی، رستگار زاهدی، بخشدار زیویه سخنرانی کرد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
**خبرنگار:ابراهیم محمدحسینی** انتشار دهنده: امید بهمنی
7249/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.