به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه سروآباد اظهار کرد: 13 آبان روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران است، در چنین روزی بود که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.
وی ادامه داد: از دیگر مناسبت های مهم روز 13 آبان می توان به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد که همه این رویدادها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
امام جمعه سروآباد افزود: همه ملت ایران با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی 13 آبان ضمن علام نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران نشان می دهند.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز 13 آبان نمایشی از وحدت و همدلی همه اقوام ایران اسلامی و نماد استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی است که با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از توطئه ها و دسیسه های شوم استکبار جهانی علیه مسلمین جهان نشان خواهند داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به قتل عام مسلمانان میانمار اشاره کرد و افزود: کشتار مسلمانان بی گناه و مظلوم میانمار در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می گیرد و کشورهایی نظیر آمریکا که دم از دموکراسی و مبارزه با تروریست می زنند، در برابر این جنایات ضد بشری سکوت کرده اند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار: عبدالله رحمانی
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.