فعالیت اجرایی و آماده سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج با 305 هکتار زمین در روستای سرنجیانه، با حضور مسئولان کشوری و استانی کلید خورد.

به گزارش ایلنا، رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم عملیات اجرایی و آماده‌سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج، گفت: خوشبختانه با کش و قوس های بسیار و تلاش معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، پروژه عملیات اجرایی این شهرک با 305 هکتار زمین آغاز شده است.

محمد دره وزمی افزود: از 305 هکتار زمین مورد نظر، مطالعات و طراحی نقشه‌های آن از جمله، خیابان کشی ها و جانمائی‌ها برای 254 هکتار آن تهیه شده است که از این میزان 75 هکتار را بعنوان فاز اول و مابقی آنرا در فازهای بعدی به انجام خواهیم رساند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به وضعیت و توپوگرافی خاص سنندج این نقطه از هرلحاظ دارای توجیه فنی و اقتصادی است که امیدواریم با تلاش های دلسوزانه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و استاندار کردستان هرچه زودتر این زمین ها در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: در شهرستان سنندج و به احتساب شهرک صنعتی در دست اجرا، 4 شهرک و ناحیه صنعتی را داریم که انشاالله با بهره برداری و آغاز عملیات واگذاری زمین های شهرک صنعتی شماره 4 سنندج شاهد ورود سرمایه گذاران و رونق تولید در کردستان باشیم.

دره وزمی نبود زمین صنعتی را در شهرستان سنندج یک معضل بزرگ دانشت و افزود: با بهره برداری از این شهرک، شاهد افزایش سرمایه گذاری و رفع مشکل کمبود زمین‌های صنعتی در این شهرستان خواهیم بود.

وی از سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله: برق، آب، گاز و مخابرات هم خواست تا هرچه سریعتر نسبت به انجام مقدمات تجهیز این شهرک اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.