به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج با اشاره به انجام آسفالت هفت هزار و 500 متر مربع از معابر محلات شهرک بهاران گفت: با استفاده از یک هزار و 50 تن آسفالت برخی از معابر ویلا شهر و شهرک بهاران روکش و بهسازی شد.
محمد صدیق فتحی افزود: محوطه آپارتمان های 88 واحدی فرهنگیان واقع در بهاران و همچنین کوچه های سنبل یک و خیابان گولان در ویلاشهر از جمله معابری است که عملیات بهسازی و آسفالت آن انجام شد.
وی ادامه داد: برای آسفالت چهار هزار متر مربع از محوطه آپارتمان های 88 واحدی فرهنگیان واقع در بهاران، یک هزار و 500 متر مکعب خاکبرداری، 550 تن آسفالت، 750 متر طول جدول گذاری و 600 متر مکعب آسفالت انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج هزینه اجرای آسفالت برخی از محلات 4.19 و ویلاشهر را 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار بهسازی این محلات از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

** آغاز طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر سنندج
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج با اشاره به آغاز اجرای طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر گفت: نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها و معابر سطح شهر با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی های بصری زیادی بوجود آورده است.
هه تاو فریدونی افزود: ساماندهی همه تابلوهای های تبلیغاتی اعم از سردرب، راهنمایی و رانندگی، معرف برندها، تابلو کوچه ها و خیابان ها، دیوار نوشته و نقاشی دیواری و جدارهای سطح شهر، تابلو دیجیتال و روان، نصب پلاکارد و نصب داربست در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح تابلوهای خیابان های اصلی ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: نحوه اجرای این طرح نیز در گام نخست فقط ممیزی و شناسایی تمامی تابلوهای نصب شده در معابر و خیابان های اصلی است.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج یادآور شد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده اند اطلاع رسانی کرده و به آنها برای کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود اخطار می دهیم.
به گفته وی، در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکند تابلوهای غیر مجاز بر اساس آیین نامه های قانونی از سطح شهر جمع آوری خواهند شد.
فریدونی تاکید کرد: برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شکل و ابعاد تابلوها از سوی این سازمان تعیین می شود.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج به کسبه ایی که اقدام به نصب تابلو کرده اند، توصیه کرد در صورتی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده اند، برای جلوگیری از جمع آوری تابلوهای غیرمجاز، نسبت به کسب مجوز لازم از این سازمان اقدام کنند.
وی ابراز امیدورای کرد، شهروندان بویژه کسبه با تعامل و همکاری شهرداری را در اجرای بهتر طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی و زیبا سازی سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.