فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه تعاونی کشاورزان انگورکار در مریوان تشکیل می‌شود، گفت: در راستای حمایت از بخش کشاورزی شهرستان مریوان ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی در دومین جشنواره انگور(رشه) مریوان در روستای ینگیجه با تاکید بر استعداد شهرستان مریوان در احداث باغات انگور اظهار کرد: شهرستان مریوان با بهرمندی از ۲۵۰۰ هکتار باغ در شهرستان مریوان ۲۷ درصد از این آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان برای فراوری محصول انگور (رشه) دست دلالان را قطع خواهیم کرد.

فرماندار مریوان هدف از برگزاری جشنواره انگور(رشه) مریوان را شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای کشاورزی این شهرستان عنوان کرد و گفت: تشکیل تعاونی انگورکاران با حمایت جدی دولت اقدامی ارزشمند در راستای توسعه انگور دیم و ایجاد صنایع فراوری کشاورزان را به طور مستقیم برای سرمایه گذاری مشارکت می دهد.

وی تاکید کرد: برای حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان مریوان ۳ میلیاردتومان اعتبار به این بخش اختصاص داده شد که انتظار می رود تا پایان سال مالی این اعتبار افزایش یابد.

شفیعی ضمن تقدیر از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مریوان و در راس آن ریاست سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:سعی برآن داریم با حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در آینده حمایت‌های عینی و عملی از کشاورزان در راستای افزایش سودآوری انجام دهیم.

به گفته این مسئول جذب بازار و ایجاد صادرات این محصول در گرو اطلاع رسانی دقیق رسانه‌های استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.