به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شهین سیف رییس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: بعد از اعلام فراخوان برپایی این نمایشگاه در مرکز فرهنگ وهنر واحد یک استان 90 اثر توسط دانشجویان در حال تحصیل برای مسئولان برگزاری این نمایشگاه ارسال شد.

وی افزود: دانشجویان رشته های امور فرهنگی، معماری، سینما، روابط عمومی و گرافیک آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

سیف با بیان اینکه توسط اساتید رشته های شرکت کننده 60 اثر برای ارائه و نمایش در این نمایشگاه انتخاب شد، بیان کرد: علاوه برآثار دانشجویان مشغول به تحصیل، آثار یکی از کارآفرینان فارغ التحصیل این دانشگاه هم در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: آشنایی آحاد مردم با توانمندی ها و دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه و ایجاد تشویق و ترغیب در دانشجویان برای انجام کارهای بیشتر و بهتر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر کردستان با بیان اینکه حال حاضر 800 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، گفت: در 20 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی هرسال دانشجو پذیریش می کنیم.

سیف عنوان کرد:مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر کردستان به عنوان پنج مرکز برتر کشور معرفی و شناخته شد که در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس علمی کاربردی در تهران مورد تقدیر هم قرار گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764508
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.