به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنجیم حسینی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار سقز افزود: سال گذشته این تعداد پرونده در استان تشکیل و منجر به 100 میلیارد ریال جریمه شد که صاحبان آنها در حق دولت پرداخت کردند.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون باید هر پرونده ظرف یک ماه رسیدگی شود اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده ها به جد در دستور شعبه های رسیده کننده تعزیرات حکومتی قرار دارد.
او با بیان اینکه کمبود نیرو از مشکلات اصلی این اداره کل و اداره های تابعه در شهرستان ها است، اضافه کرد: در آذرماه، تعدادی نیرو که پیشتر مراحل استخدام را گذرانده اند جذب تعزیرات حکومتی می شوند.
حسینی یادآور شد: تعزیرات حکومتی در شهرستان های سنندج، مریوان، سقز، بانه، قروه، بیجار، کامیاران دارای اداره و شعبه و در شهرستان های سروآباد، دیواندره و دهگلان، اداره و شعبه ای ندارد.
علی اکبر ورمقانی، فرماندار سقز هم با بیان اینکه رئیس شعبه اداره تعزیراتی حکومتی سقز به صورت نیابتی پرونده های دیواندره را هم به دلیل نبود شعبه در آن شهرستان بررسی می کند، کمبود نیرو را از مشکلات اصلی این اداره در شهرستان برشمرد و خواستار تسریع در رفع این مشکل شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی**انتشار دهنده: امید بهمنی
7249/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.