به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس این تفاهم نامه دانشگاه مذاهب اسلامی و آموزش و پرورش کردستان به مدت چهار سال با هم همکاری خواهند داشت و بر این اساس آموزش و پرورش کردستان در بعد آموزشی و در سه سطح دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان از ظرفیت و توانایی دانشگاه مذاهب بهره می گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: در اجرای این تفاهم نامه آموزش و پرورش استان با بستر سازی مناسب، نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا اقدام می کند.
رشید قربانی افزود: بر این اساس تربیت دینی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقریب مذاهب و آشنایی با نحله های انحرافی از جمله موضوعاتی است که با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و با همکاری دانشگاه مذاهب برگزار می شود.
وی ادامه داد: تاثیرگذاری دوره های توانمندی پیش بینی شده برای مخاطبان در مواجهه با آسیب های اجتماعی در گرو توجه به گروه های سه گانه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان است.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان نیز گفت: در راستای اجرای این تفاهم نامه، این دانشگاه با ارائه نشریات علمی و پژوهشی و همچنین سایر محصولات فرهنگی آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را دارد.

**تمدید مهلت ثبت نام در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان و تمامی فرهنگیان اداری، آموزشی و دانشجو معلمان تا 30 آبان ماه 96 می توانند با مراجعه به سایت رشد به نشانی https://ecf.roshd.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
طالب محمدی افزود: رابطان جشنواره در شهرستانها و مناطق تابعه استان از هر اثر الکترونیکی2 نسخه اخذ و پرینت و رسید ثبت نام با تکمیل بندهای آن در سامانه اطلاع رسانی و ثبت محصول در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به همراه کد رهگیری هر اثر را به استان ارسال کنند.
سال تحصیلی جدید (97 - 96) در استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس و حضور 285 هزار دانش آموز در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی آغاز شده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.