سالار بسطامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیاتی به همراه ستاد حوادث و آتش نشانی استان سرزده به شهرهای استان سفر کردند و آتش نشانان بانه در کمترین فاصله زمانی به محل حادثه رسیدند که رتبه نخست در امداد رسانی کسب کردند.
وی اظهار کرد: رسیدن تا محل حادثه در دورترین نقطه بانه سه دقیقه طول می کشد و بیرون شهر آتش نشانان در کمترین زمان تایم زمانی خود را به محل حادثه می رسانند.
وی به تراکم بافت شهر بانه و افزایش 433 هکتار خارج از محدوده به محدوده شهر بانه اشاره کرد و گفت: هم اکنون آتش نشانی بانه در یک ایستگاه فعالیت می کند و ساختمان ایستگاه دوم آتش نشانی بنابر ضرورت و افزایش محدوده شهر در چهار راه ترخان آباد در حال احداث است که حدود 45 درصد رشد فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: ایستگاه دوم آتش نشانی بانه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این ایستگاه بسیاری از مشکلات ما در بحث امداد رسانی به حداقل می رسد.
وی گفت: در چند سال اخیر آپارتمان نشینی و احداث پاساژها در بانه شکل گرفته اما در بحث ایمنی و استاندار تجهیزات ساختمان اقدای انجام نشده و امداد رسانی به طبقات بالا با مشکل مواجه هستیم.
بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7469/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.