مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: زن جوان بر اثر آتش سوزی منزل مسکونی جان باخت.
ایرج گیلاسی سقز افزود: به دنبال تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی سقز، 2 دستگاه خودرو سنگین و سبک به محل حادثه فرستاده شد.
وی ادامه داد: با رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه، مشخص شد که کانون آتش در حمام و سرویس بهداشتی این واحد مسکونی است.
او اظهار کرد: پس از مهار آتش این منزل مسکونی که در بالاتر از مسجد جامی و در ابتدای جاده ملقرنی واقع شده بود، همکاران آتش نشانی متوجه شدند که در این حادثه دلخراش زنی جوان دچار سوختگی شدید شده و متاسفانه جانش را از دست داده است.
او علت مرگ زن 35 ساله را سوختگی شدید عنوان کرد و گفت: پزشکی قانونی علت اصلی مرگ را اعلام خواهد کرد.

**کاهش 25 درصدی دزدی در سقز
فرمانده انتظامی سقز از کاهش 25 درصدی دزدی در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: بیش از 95 درصد از اموال دزدی شده کشف و به صاحبان آنان بازگردانده شده است.
سرهنگ برزو تجاری روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از اقدام های اصلی نیروی انتظامی است افزود: در سال جاری 30 طرح برای پاکسازی شهر از مواد مخدر و معتادین اجرا شده است.
وی بر ضرورت همکاری مردم در تامین امنیت اشاره کرد و از مردم خواست در راستای تامین امنیت شهرستان بیشتر همکاری کنند.
فرماندار سقز هم در این مراسم با بیان اینکه، امنیت پایدار امروز جامعه مرهون خون شهداست، گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی بی بدیل است.
علی اکبر ورمقانی افزود: یکی از افتخارات نیروهای نظامی و انتظامی این است که در خط ولایت کار می کنند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند.
وی با بیان اینکه، امروز روز حرفه گرایی و اقتدار گرایی نیروی انتظامی است و هر چه مردم بیشتر به نیروی انتظامی اعتماد کنند، این اقتدار بیشتر خواهد شد، ادامه داد: مردم مولفه اصلی در حفظ امنیت هستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار:ابراهیم محمدحسینی**انتشار دهنده: امید بهمنی
7249/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.