مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر لزوم انجام بازدیدهای دوره ای مستمر و اصلاحی در جهت شناسایی نقاط آسب پذیر شبکه و رفع نواقص برای پیشگیری از قطعی برق در فصل پاییز و زمستان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمصطفی نجفیان با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه با انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای فصل پیک مصرف و نیز همکاری شهروندان فصل تابستان بدون اعمال خاموشی به شهروندان سپری شد و امیدوارم با انجام بازدیدهای مستمر و اصلاح و تعمیر نقاط حادثه خیز از فصل زمستان نیز با موفقیت عبور کنیم.

نجفیان تأکید کرد: باتوجه به سردسیر بودن استان همه امکانات و نیروهای شرکت باید برای مقابله با حوادث طبیعی و قطعی برق ناشی از باران و برف و سرما آماده باشند.

در ادامه این جلسه، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گزارشی از وضعیت شبکه و خاموشی‌های شش ماه اول سال ارائه داد و بر لزوم تدوین برنامه‌های ها تعمیرات و اصلاح شبکه در شهرستان‌ها و اقدام در جهت آنها تأکید کرد.

محمد سعید سلطانی افزود: 6 ماهه دوم سال با توجه به سردی و بارش برف و باران فصل سختی برای همکاران حوزه بهر برداری به شمار می رود و انتظار ما از همکاران اینست با اولویت دادن به موضوع ایمنی آمادگی لازم برای تامین برق مستمر و پایدار برای مشترکین را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.