مدیر انجمن زنان کارآفرین بر ضرورت تقویت شبکه ارتباطی زنان کارآفرین با موسسات غیردولتی جهت هم افزایی در ترویج فرهنگ کارآفرینی در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فخرالسادات محتشمی پور امروز در کارگاه آموزشی بررسی عوامل موفقیت کسب و کار زنان در سنندج، افزود: انجمن زنان کارآفرین ۱۳ سال به همت زنان کارآفرین در راستای اشاعه فرهنگی کار آفرینی در جامعه زنان ایرانی و صاحبان کسب و کار شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: فعالیت انجمن زنان کار آفرین در زمینه نیازسنجی آموزشی و مشاوره‌ای زنان کار آفرین از طریق برگزاری سمینارهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مشاوره به اعضای انجمن و افراد علاقمند به ورود به عرصه کارآفرینی است.

مدیر انجمن زنان کارآفرین بر ضرورت تقویت شبکه ارتباطی زنان کارآفرین در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: برقراری ارتباط با موسسات غیردولتی کارآفرینی جهت هم افزایی در ترویج فرهنگ کارآفرینی وبرنامه ریزی سمینارهای آموزشی به صورت فصلی نیز در دستور کار انجمن است.

محتشمی‌پور عنوان کرد: زنان کارآفرین از طریق ارتباط پیرامونی با نهادهای عمومی می‌توانند مسیر صحیح کار و حرفه را طی کنند.

گفتنی است در این کارگاه ۷۰ نفر از زنان کارآفرین و مدیران دستگاه های اجرایی برای تفهیم بیشتر مسائل کاربردی از مطالب مطرح شده اساتید بهره مند شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.