به گزارش ایرنا، رئیس شرکت مخابرات قروه در این آیین گفت: همراه اول به صورت فول سرویس همه خدماتی که در اداره مخابرات ارائه می شود را اکنون در این دفاتر به صورت فول تایم خارج از وقت اداری به مشتریان ارائه می دهد.
اردشیر ملکی اظهار کرد: برای راه اندازی این دفتر 900 میلیون ریال از محل مشارکت همراه اول و بخش خصوصی هزینه شده است که از این مجموع 500 میلیون ریال سهم همراه اول و 400 میلیون ریال نیز از محل آورده بخش خصوصی تامین شده است.
وی از اشتغالزایی هشت نفر به صورت پاره وقت و تمام وقت در این دفتر خدمات ارتباطی خبر داد و افزود: سرویس دهی بهتر و بیشتر خارج از وقت اداری به مشترکین از هدف های راه اندازی این دفتر خدماتی است.
معاون عملیات مشتریان حضوری ارتباطات سیار ایران نیز از طریق ویدیو کنفرانس در این آیین گفت: 11 هزار دفتر پیشخوان خدمات جهت سرویس دهی همراه اول در کشور خدمات ارائه می دهند.
علیرضا پدرام با اشاره به اینکه نمایندگی دفتر خدمات همراه اول در سراسر کشور با یک شکل، برند و یک رنگ ایجاد و راه اندازی شده اند، افزود: هم اکنون در 104 کشور نمایندگی در حال سرویس دهی داریم که امیدواریم تا آخر سال این تعداد به 200 نمایندگی افزایش یابد.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.