به گزارش ایرنا، جشن عاطفه ها که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و برخی دستگاه های اجرایی در سراسر کشور برگزار می شود، فرصتی برای همدلی، مهرورزی و مشارکت خیرین در راستای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند است.
جشن عاطفه های امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلی' در روزهای 23 و 24 شهریور همزمان با سراسر کشور در سراسر در استان کردستان هم برگزار می شود و هفت هزار دانش آموز در این روزهای نزدیک به آغاز فصل تعلیم و تربیت، در انتظار همدلی خیرین و نیکوکاران هستند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان می گوید: امسال جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلی' و در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول روز پنجشنبه 23 شهریور در پایگاه های اصلی در سطح شهرها و روز جمعه 24 شهریور در میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.
هیوا رحیمی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن 19 مهر ماه و با هدف بهره گیری از ظرفیت های موجود در میان دانش آموزان در سطح مدارس برگزار می شود، افزود: با همکاری مدیران مدارس، کمک های جمع آوری شده در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و محل جمع آوری شده، توزیع می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد در سطح استان هستند، گفت: تمامی کمک های جمع آوری شده قبل از شروع سال تحصیلی جدید در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به اینکه خیرین می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این نهاد بدست دانش آموزان نیازمند برسانند، اعلام کرد: سامانه پیامکی 087#*8877* نیز یکی از ظرفیت هایی است که با هدف تسهیل به پرداخت کمک به نیازمندان استان کردستان اختصاص داده شده است.
به گزارش ایرنا، جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلی' 23 و 24 شهریور همزمان با سراسر کشور در میادین و خیابان های اصلی شهرها و میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) این استان هستند که هفت هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تشکیل می دهند که از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.