رشید قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده و براساس آمار اخذ شده از سامانه سناد، 150 هزار و 462 نفر در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه در دوره اول متوسطه نیز 61 هزار و 773 نفر و در دوره متوسطه دوم 36 هزار و 822 دانش آموز ثبت نام کرده اند، افزود: با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می رود روند ثبت نام در روزهای آینده تسریع پیدا کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: همچنین تاکنون در مدارس استثنایی استان نیز هزار دانش آموز دارای نیازهای ویژه ثبت نام شده اند.
به گفته وی در دوره پیش دبستانی نیز مشخصات هشت هزار و 82 نفر نو آموز در سامانه سناد ثبت شده است.
قربانی با بیان اینکه تسریع در انجام ثبت نام موجب می شود سال تحصیلی جدید به موقع و با نشاط و شادابی بیشتر آغاز شود، از اولیا و دانش آموزان خواست نسبت به انجام فرایند ثبت نام در اسرع وقت اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 97 - 96 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان مرداد 96 نسبت به ثبت نام خود اقدام می کردند البته ثبت نام دانش آموزان تجدیدی نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت شهریور و اعلام نتایج انجام خواهد شد.
در سال تحصیلی گذشته 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل بودند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7348 / 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.