به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مریوان، براساس اعلام دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، در روز یکشنبه(19 شهریورماه)؛ ابتدا نمایش «اینجا مجهز به دوربین مدار بسته است» از اصفهان ساعت 10.30 در میدان باوه رشی به نمایش درآمد.

همچنین نمایش‌های "تندیسی برای شهر" از مریوان، «فرار از زندان» از کرج در پارک شانو، « پسر صیاد» از کرمانشاه در ساعت 10:30 در زندان به اجرا درآمدند و در ادامه در ساعت 11:30 اجراهای «فرجام» در باوه رشی، «رهایی» در پارک شانو، «افسانه دیگ و کدو» هم در استادیوم اجرا شدند.

در ادامه اجراهای عصر امروز نمایش «بمانی زایی» از رشت در ساعت 16 در کنار دیاچه زریوار اجرا می‌شود و نمایش «درد دل روی خط حامل» از ایلام در زریوار، «پسر صیاد» از کرمانشاه در پارک شانو، «گوش‌های پر حرف» از تهران در استادیوم مریوان، «اتالو» از تربت حیدریه در میدان سرباز، «پهلوان نا پهلوان» از تهران در زندان ساعت 16:45 اجرا می شوند.

همچنین نمایش «آیینه زندگی» از مریوان در کنار دریاچه زریوار، «درخت زندگی» از آمل در میدان باوه رشی، «کلاه پهلوی و چادر قجری» از تهران در پارک شانو، «دخترک کبریتی» در پارک شانو، «اینجا مجهز به دوربین مداربسته است» در پارک شانو و «گل گیدی» از میناب در روستای نی ساعت 17:30 نمایش داده می‌شوند.

نمایش تولیدی «لیلی و مجنون» از بروجرد در زریوار، « شانو» از سقز در میدان باوه رشی، «نوروز بل» از لاهیجان در پارک شانو، « در اعماق اقیانوس» از تهران در استادیوم، «این همه من» از تهران در پارک شانو و «اکتشافات باستانی» از مریوان در روستای عصر آباد ساعت 18:15 به اجرا در می‌آیند.

نمایش‌های «فرجام» از تهران در زریوار، «موسسه کاریابی» در پارک شانو، «پادشاه نظافت» از برزیل در استادیوم، «داد درد دارد» از سنندج در میدان باوه رشی، «این مایه دردسر» از لرستان در میدان سرباز، «آخرین مرزهای اشتغال» در روستای نی ساعت 19 به نمایش در می‌آیند.

همچنین نمایش‌های «بوکس» از مشهد در زریوار، «همیار پلیس» از کیاشهر در پارک شانو، «دلقک دیوانه» از اسپانیا در استادیوم، «کوسه گلینی» از تبریز در پارک کودک، «به جای ماهی» در میدان سرباز در ساعت 19:45 به اجرا در خواهند آمد و نمایش‌های «هجوم خیال» از اصفهان در کنار دریاچه زریوار و «باغ رویاها» از آذربایجان در ساعت 20:30 در پارک شانو به نمایش در می آیند و اجراهای روز دوم با نمایش «مرغ دریایی» از کشور اکراین در ساعت 21 در کنار دریاچه زریوار به پایان می‌رسد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 737835
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.