به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه انتخاب شهردار سنندج روز پنجشنبه با حضور اعضای شورای شهر، خبرنگاران و گزینه های پیشنهادی شهرداری سنندج در سالن جلسات شورا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه از میان چهار گزینه پیشنهادی باقی مانده شهرداری سه نفر دیگر نیز انصراف خود را اعلام کرده و پس از رای گیری و با رای تمامی اعضای شورای شهر، حشمت الله صیدی تنها گزینه باقی مانده به عنوان شهردار انتخاب شد.
فرزین رحیمی، کریم اسد بیگی، هوشنگ دباغ، حشمت صیدی، کیومرث ایراندوست و کیومرث حبیبی 6 گزینه نهایی شورای اسلامی شهر سنندج برای تصدی شهرداری این شهر بودند که پیشتر و در میانه راه کریم اسدبیگی از نامزدی برای تصدی پست شهرداری انصراف داده بود تا تعداد گزینه ها به پنج نفر برسد.
پنج گزینه شهرداری سنندج در جلساتی برنامه ها و اولویت های کاری خود را برای شوراییان ارائه کردند تا اینکه روز 12 شهریور یکی دیگر از این گزینه ها انصراف داد و با رفتن کیومرث ایراندوست، تعداد گزینه های شهرداری سنندج به چهار نفر رسید.
امروز نیز در دقایق پایانی انتخاب شهردار و در جلسه علنی شورا هوشنگ دباغ، کیومرث حبیبی و فرزین رحیمی انصراف خود را اعلام کردند و تنها گزینه باقی مانده حشمت الله صیدی بود که با رای اعضای شورا بر کرسی شهرداری سنندج تکیه زد.
حشمت الله صیدی هم اکنون بعنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان فعالیت دارد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.