به گزارش ایرنا، مسابقات شنا آب‌های آزاد قهرمانی کشور روز دوشنبه 13 شهریور برگزار و با معرفی نفرات و تیم های برتر در شهرستان مریوان به پایان رسید.
این رقابت ها در 12 رده سنی از 25 سال تا بالای 80 سال با حضور تیم هایی از 10 استان کشور در دریاچه زریوار شهرستان مریوان برگزار شد.
شناگران شرکت کننده در رده های سنی 25 تا 29 سال، 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال در مسافت 3 کیلومتر، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 45 تا 50 سال و 55 تا 59 سال به مسافت 2 کیلومتر و در رده سنی 60 تا 64 سال، 65 تا 69 سال، 70 تا 74 سال، 70 تا 75 سال و 80 سال به بالا در مسافت یک کیلومتر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها تهران بر سکوی نخست ایستاد، توابع تهران دوم شد و اصفهان و کردستان الف به ترتیب جایگاه سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
فرشید صادقی شناگر کردستانی نشان طلا را بر گردن آویخت، شورش میرزایی و هاشم پروهان دیگر ورزشکاران استان نیز عنوان سوم را در بخش های مختلف کسب کردند.
به همه نفرات اول تا سوم رده های سنی مختلف، مدال و حکم قهرمانی و به تیم های اول تا سوم گروه های سنی نیز جام قهرمانی اهدا شد.
مسابقات شنا آب‌های آزاد در مریوان برای هفتمین سال است که تحت عنوان جام شهدای استان کردستان و گرامیداشت هفته دولت برگزار می شود.

** کسب ورودی بازی های پارا آسیایی جارکارتا توسط ورزشکار مریوانی
پنجمین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور در بخش مردان و زنان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و دوندگان کردستانی توانستند هفت نشان طلا، یک نقره و سه برنز از این مسابقات کسب کنند.
در بخش زنان 51 ورزشکار در قالب 15 تیم باشگاهی و در بخش مردان نیز 92 ورزشکار از 20 تیم با هم به رقابت پرداختند.
آرمان حیدری در ماده های 100 و 200 متر موفق شد 2 نشان طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آورد، کورش فرهادی دیگر دونده کردستانی نیز در پرش سه گام و پرش طول مدال طلا را بر گردن آویخت.
همچنین نعمت بادزهره در کلاس 100 متر با اقتدار صاحب گردن آویز طلا شد و توانست با زمان کسب شده، ورودی بازی های پارا آسیایی جارکارتا را کسب کند و سامان بادان فیروز نیز در پرتاب وزنه بر سکوی نخست ایستاد.
حمید حق گو دیگر دونده کردستانی در ماده های 100 و 200 متر به ترتیب 2 نشان طلا و برنز را کسب کرد، پوریا مینایی در ماده 100 متر موفق به کسب مدال نقره شد و در 200 متر بر سکوی سوم قرار گرفت و کاوه خیرآبادی نیز در ماده 400 متر نشان برنز را از آن خود کرد.
پنجمین دوره مسابقات باشگاهی دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور 9 و 10 شهریور در مشهد مقدس برگزار شد.
تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان استان کردستان با هفت ورزشکار به سرپرستی و مربیگری کیومرث امانی در این رقابت ها شرکت کرد.

** تکواندوکار سقزی سکوی سوم رقابت های دختران نوجوان کشور را فتح کرد
بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور یکشنبه 12 شهریور با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف در شیراز بکار خود پایان داد.
تیم کردستان با 10 تکواندوکار در اوزان مختلف در این مسابقات شرکت کرده بود و با دریافت یک نشان برنز بکار خود خاتمه داد.
اوین فرامورزی تکواندوکار کردستانی در وزن 42 کیلوگرم موفق شد نشان برنز این دوره از رقابت ها را بر گردن آویزد.
تیم کردستان با سرمربیگری مهری شعبانی و مربیگری روناک حسین زاده و آرزو شریفیان در این مسابقات شرکت کرد.
این رقابت ها با حضور 306 تکواندوکار برگزار شد و ورزشکاران شرکت کننده در قالب 32 تیم از 31 استان بمدت 2 روز با هم به مبارزه پرداختند.
بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور 11 و 12 شهریور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.