به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرهنگ مصطفی پیرزاد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: این برنامه ها در رده های مختلف بسیج پیش بینی شده و اجرای آنها قبل، حین و بعد از هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: قبل از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس ستاد گرامیداشت این هفته در مجموعه سپاه ناحیه شهرستان و ستادهای فرعی به دبیری حوزه های مقاومت و ریاست بخشداران تشکیل می شود.
سرهنگ پیرزاد یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را فضا سازی و انعکاس رسانه ایی برنامه های این هفته اعلام کرد و یادآور شد: برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت حفظ حرمت ماه محرم برگزار می شود.
به گفته وی، با توجه به اینکه این هفته یاد رشادت ها و پیروزی های رزمندگان اسلام است باید تبلیغات رسانه ای به گونه ای باشد که شیرینی دفاع مقدس در مزاق تک تک شهروندان نقش ببندد.
سرهنگ پیرزاد اضافه کرد: فضا سازی محیطی و رسانه ای بخش ها، ارسال پیامک تبریک به اقشار مختلف، دیدار با ائمه جمعه و جماعت شهر بانه و روستاها، برپایی نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در مدارس و حوزه های مقاومت و چاپ و توزیع فصل نامه دانش آموز بسیجی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.
وی همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه سلامت، دیدار با جانبازان بالای 70 درصد، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه با لباس فرم را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: شعار محوری سی و هفتیمن سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس من یک انقلابیم، است و تمام برنامه ها با محوریت این شعار برگزار می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بانه هم در این جلسه گفت: روحیه انقلابی و از خودگذشتگی جوانان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد نهال انقلاب با خون جوانان این مرز و بوم آبیاری شود.
نژاد شهیدی افزود: حضور جوانان انقلابی و ایثارگر در صحنه های انقلاب سبب شد که ایران در سطح جهانی و بین المللی با قدرت و اقتدار بدرخشد.
وی تاکید کرد: ضروری است که همه ارگان ها و دستگاه ها با برنامه ریزی مناسب به استقبال ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بروند و برنامه های پر بار و قوی در این هفته برگزار و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم.
شهیدی یادآور شد: باید با اجرای برنامه های مناسب دین خود را به جوانان و رزمندگان ادا کنیم و نسل جوان را نیز با فداکاری ها و رشادت های جوانان آن دوره آشنا کنیم.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع است.
خبرنگار: زینب طلایی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/ 9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام /*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.