به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار کرد: امروز جهان کفر با انواع توطئه های شیطانی و شوم سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان را دارند و تمام تلاش و توان آنها برهم زدن اتحاد مسلمانان است.
وی ادامه داد: اسلام دین اخوت، وحدت، یکدلی، مساوات و برابری است و جوانان اروپایی روز به روز به این دین بزرگ الهی روی می آورند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند مانع از پیشرفت دین اسلام در کشورهای شرقی و غربی شوند، بنابراین اقدام به صرف هزینه های کلان برای اسلام هراسی و اسلام ستیزی کرده اند.
وی افزود: ایجاد گروهک های تروریستی در جوامع اسلامی و افزایش قتل و کشتار در این جوامع با هدف نشان دادن چهره ای خشن و ترسناک از دین اسلام است تا به این روش دین اسلام را یک دین قاتل و خشن معرفی کنند.
ماموستا سجادی اظهار کرد: عید سعید قربان تجلی بندگی انسان در برابر خالق هستی است و گرامیداشت این عید سعید و سایر اعیاد بزرگ دین اسلام سبب تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7354/ 3020
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.