به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، جلال خلیلی در حاشیه تحویل یک واحد مسکونی مددجویی در شهر بوئین افزود: واحدهای مسکونی با مشارکت خیرین و کمیته امداد تامین و تحویل مددجویان شده است.
وی با بیان اینکه هفت واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار و بقیه به خانواده های نیازمند و دارای سرپرست از کار افتاده واگذار شده است، اظهار کرد: 9 واحد از این واحدهای مسکونی در روستاها و 9 واحد هم در شهر بانه و شهرهای تابعه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خریداری و یا ساخته شده است.
خلیلی با اعلام آمادگی برای تداوم اجرای طرح های دیگر حمایتی این نهاد گفت: در صورت تامین زمین از طرف خیرین برای افراد نیازمند مسکن مطابق با استانداردهای لازم به لحاظ مقاوم سازی احداث و تحویل آنها می شود.
وی تاکید کرد: کمیته امداد آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی قرض الحسنه بلند مدت برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان را دارد و برای تعمیر مسکن نیز تسهیلات مورد نیاز را در اختیار مددجویان قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، زمین این واحد مسکونی توسط یکی از خیرین شهر بوئین در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و برای احداث آن 320 میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه شد.
همزمان با هفته دولت یک واحد مسکونی نیز در روستای برده ره ش کوخان شهرستان بانه با اعتبار 350 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و مساعدت خیرین احداث و تحویل خانواده نیازمند زیر پوشش شد.
بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/ 9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام /*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.