استاندار کردستان گفت: همان‌طور که جامعه به مرور زمان دستخوش تغییرات می‌شود اتخاذ راهکار و شیوه‌ای بدیع برای مقابله با منکرات لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در قروه، افزود: اهمیت و درک فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست و همگان مسئولیت خود را در قبال این امر پذیرفتند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که جامعه به مرور زمان دستخوش تغییرات می‌شود اتخاذ راهکار و شیوه‌ای بدیع برای مقابله با منکرات لازم و ضروری ست.

زاهدی خاطر نشان کرد: روز به روز دامنه این حوزه وسیع‌تر می‌شود و باید متناسب با این گستردگی و شناخت معروفات و منکرات راه های مقابله را شناسایی کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: خداوند با اعطای صفتی چون خلاقیت به انسان برای ایجاد نواوری زمینه‌های به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها را مهیا کرده و این انسان است که با قدرت انتخاب بین سعادت و شقاوت مسیر را بر می‌گزیند.

زاهدی در برخورد با منکرات رعایت شئونات اسلامی و آبروی افراد را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: نوع رفتار و برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که ضمن اشاعه معروفات از منکرات جلوگیری و ابروی افراد نیز حفظ شود.

وی تاکید کرد: در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برخورد صرفا انتظامی نیست بلکه از طریق عمل فرهنگی، تذکر لسانی و برخوردهای مشفقانه نیز می‌توان به اهداف خود نائل شویم.

به گفته زاهدی در برخورد با منکرات همه باید حساس و نگاه ژرف داشته باشند تا در اجرای این فریضه بهترین عملکرد صورت گیرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.