به گزارش ایرنا، این طرح ها در بخش های عمران شهری و روستایی، برق رسانی، راه روستایی و خدماتی است که روز چهارشنبه با حضور امام جمعه، مسئولان شهرستان و جمعی از مردم روستاها افتتاح شدند.
معاون فرماندار شهرستان سروآباد در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: آسفالت معابر روستای قلعه جی به طول 6 هزار و 500 متر مربع از محل اعتبارات دهیاری و تبصره قیر رایگان با مشارکت بنیاد مسکن و جدول گذاری کوچه های این روستا با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.
فرزاد شمس به اجرای طرح های برق رسانی نیز اشاره کرد و افزود: احداث 2 هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف متقاضیان متفرقه روستایی و شهری، اصلاح 2 هزار و 50 متر مربع شبکه فشار متوسط و ضعیف روستایی و تبدیل یک هزار و 600 فقره اشتراک خانگی روستایی بازفروش به تک خوانی در روستاهای ژیوار، پایگلان و دگاگا انجام گرفت.
وی اضافه کرد: کلنگ زنی اصلاح، تعمیرات، رفع حریم و مقاوم سازی هشت هزار و 294 متر شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه روستایی در بخش های مرکزی و هورامان از مهمترین طرح های برق رسانی شهرستان سروآباد در هفته دولت بود.
شمس ادامه داد: آسفالت راه روستایی تخان انجمنه به طول سه هزار و 500 متر از محل اعتبارات اداره راه و شهرسازی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال نیز امروز به بهره برداری رسید.
معاون فرماندار سروآباد به طرح های عمرانی بخش هورامان نیز اشاره کرد و افزود: در منطقه هورامان 13 طرح در حوزه دهیاری های این بخش از جمله بهسازی، ساماندهی شبکه های معابر و شبکه های فاضلاب کشی با یک میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح شد.
وی گفت: سه طرح شهرداری هورامان شامل ساماندهی و بهسازی معابر شهری در محله سرو پیر و اجرای فاز اول فاضلاب کشی شهری به طول یک هزار و 500 متر در مجموع با سه میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که امروز و در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان سروآباد به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت 78 طرح در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از 310 میلیارد ریال در بخش های مختلف به بهره برداری رسید.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.