به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست مسئولان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان در قروه افزود: باتوجه به وجود فضای مجازی و گسترش آن در جامعه، راه مقابله با منکرات نیز باید به روز و جدید باشد.
وی ادامه داد: باید نوع رفتارها و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که ضمن ممانعت از منکر و اشاعه معروف، آبروی فردی به مخاطره نیفتد.
زاهدی نوع برخوردها را با افراد در تمامی خانواده ها موثر دانست و اظهار کرد: وظیفه ستاد احیا این است که از طریق کار فرهنگی، تفکر و برخوردهای مشفقانه فعالیت کند.
استاندار کردستان به فرموده مقام معظم رهبری که ' فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به یک وجدان عمومی تبدیل شود' اشاره کرد و افزود: باید در برخورد با منکرات، حساس بوده و فصا را طوری طراحی کنیم که زمینه ارتکاب به آن کاهش یابد.
زاهدی با بیان اینکه بشر همواره به دنبال خلاقیت و ابتکار در زمینه های مختلف است ادامه داد: رسیدن به سعادت یا شقاوت به نحوه استفاده ما از امکانات و ابتکارات جدید (مانند اینترنت) بستگی دارد.
وی اقدامات و فعالیت های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان را قابل تقدیر دانست و خواستار توجه جدی تر مسئولان ستاد شهرستان ها به این بحث شد.
محمود الله مرادی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز اقدامات این ستاد را در راستای ترویج این فریضه مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالیت های چشمگیری در این زمینه انجام گرفته اما نیاز به تلاش بیشتر است.
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.