به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان سروآباد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت هفته دولت و در پنجمین روز از این ایام پروژه سنگفرش معابر و کوچه های روستای گوشخانی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد افتتاح شد.
علی مفاخری ادامه داد: این پروژه با اعتباری افزون بر 450 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری روستای گوشخانی و با مشارکت اهالی این روستا به طول هزار و 320 متر مربع انجام شد.
وی اضافه کرد: طرح آبیاری قطره ای در باغی به مساحت 1.6 هکتار در روستای گوشخانی شامل انواع محصولات باغی از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی با اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده بخش کشاورزی در شهرستان سروآباد بود.
وی افزود: افتتاح دبستان 9 کلاسه بنیاد برکت در روستای بیساران از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در زمینی به مساحت هزار و 358 متر مربع از مهمترین طرح های افتتاح شده پنجمین روز هفته دولت در شهرستان سروآباد بود.
فرماندار سروآباد گفت: برای افتتاح این پروژه مهم روستایی در مجموع 15 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی استان کردستان هزینه شده است.
به گفته وی، مساحت آموزشی این مدرسه هزار و 268 متر مربع و مساحت محوطه سازی آن 800 متر مربع است که سازه آن بتنی بوده و پیمانکار در تابستان امسال به صورت کامل آن را تحویل داده است.
به گزارش ایرنا، امسال در هفته دولت 78 پروژه در بخش های مختلف عمران، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، خدماتی، تولیدی، کمیته امداد، برق رسانی، گاز رسانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 310 میلیارد ریال در شهرستان سروآباد افتتاح می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.