جعفر توان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 211 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
وی افزود: مهمترین این طرح شامل گازرسانی به 2 روستاهای قراطوره و سراب قره خان با جمعیت 85 خانواری در بخش مرکزی، افتتاح چهار کیلومتر بزرگراه حدفاصل شهر زرینه تا سه راهی روستای فتاح آباد با 118 میلیارد ریال اعتبار است.
توان تاکید کرد: همچنین در این هفته 61 طرح با 33 میلیارد ریال اعتبار در حوزه کشاورزی که مهمترین آن شبکه آبیاری تحت فشار روستای نساره علیا با 12 میلیارد ریال اعتبار است، به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه باید برنامه‌های هفته دولت با مشارکت مردم و باشکوه برگزار شود، یادآور شد: در هفته دولت خدمات نظام و کارهای انجام شده به‌ صورت شفاف به اطلاع مردم برسد تا با اقدامات انجام شده دولت برای عمران و آبادانی مناطق مختلف شهری و روستایی آشنا شوند.
توان با تاکید بر آمادگی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم هفته دولت تاکید کرد: نباید برنامه‌های هفته دولت فقط منوط به افتتاح پروژه‌ها باشد بلکه باید برنامه‌های فرهنگی ویژه ایی نیز برای اقشار مختلف برگزار شود.
فرماندار دیواندره از مسئولان ادارات خواست برای رفع مشکلات مردم و پیگیری طرح های عمرانی و خدماتی نیمه ‌تمام در این شهرستان بیش از پیش تلاش کنند.
خبرنگار: منصور محمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.