به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک هفته دولت به مردم و دولتمردان اظهار کرد: بزرگترین دغدغه و مشکل کنونی کشور، بیکاری جوانان است که دولت باید تمام تلاش خود را برای رفع این معضل بکار گیرد.
وی با بیان اینکه همت دولت در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه بیکاری است، افزود: نیاز است همگی دولت را در راستای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال) یاری دهیم.
ماموستا حسینی از عدم بکارگیری نیروهای آگاه و تحصیلکرده کُرد و اهل سنت در کابینه دولت دوازدهم نیز انتقاد کرد و ادامه داد: امیدواریم دولت در ادامه، از افراد توانمند بومی کُرد در سطوح بالای مدیریتی استان کردستان بهره گیرد.
امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و ایام حج اشاره کرد و یادآور شد: مناسک حج دارای رمز و راز فراوانی است که این حالات را تنها حجاج درک می کنند.
ماموستا حسینی با بیان اینکه ادای روزه و صله رحم در ایام حج دارای ثواب بزرگ اخروی است، گفت: پیامبر(ص) مومنان را به انجام صله رحم، رفع کینه و کدورت ها و داشتن رحم و عاطفه نسبت به همنوعان بویژه والدین سفارش فرموده اند بنابراین نیاز است از دستورات و سنت پیامبر و بزرگان دین پیروی کنیم.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.