معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی سراسر کشور با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، عثمان عزیزی دراین‌باره اظهار داشت: در این اجلاس دو روزه معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل این معاونت و معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشته و درباره موضوعات دانشجویی و رفاهی دانشگاه‌ها به تبادل نظر می‌پردازند.

وی گفت: افتتاحیه این نشست صبح روز چهارشنبه اول شهریورماه با حضور استاندار کردستان در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به برنامه‌های مدون دولت در حوزه توسعه حوزه رفاهی دانشگاه ها، نقش معاونین دانشجویی را در پیشبرد این موضوع مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

عزیزی افزود: معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف حضور خواهند داشت و درباره رونق فعالیت‌ها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دانشگاه کردستان سال 55 کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و سال 70 وزارت علوم، این مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگاه کردستان معرفی کرد.

این دانشگاه هم اکنون دارای بیش از 170 رشته شامل 51 رشته کارشناسی، 91 رشته کارشناسی ارشد و 29 رشته دکتری است و در هفت دانشکده با بیش از 300 عضو هیئت علمی به بیش از 10 هزار دانشجو خدمات تحصیلی ارایه می کند.

علوم انسانی و اجتماعی، ادبیات و زبان های خارجی، مهندسی، هنر و معماری، علوم پایه و منابع طبیعی هفت دانشکده این دانشگاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.