مدیرعامل شرکت‌گاز استان کردستان گفت: عملیات گازرسانی به روستای نگل از آبان‌ماه سال 95 شروع و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به روستای نگل گفـت: عملیات گاز رسانی به این روستا از آبان‌ماه سال 95 شروع و پیش بینی می شود تا دهه فجر سال 96 به اتمام برسد.

وی افزود : اجرای این پروژه از 2 فاز جداگانه تشکیل می‌شود که فاز اول به اتمام و فاز دوم آن شامل 14 هزار و 500 متر شبکه فلزی با قطر 10 اینچ است که تاکنون 5 هزار و 685 متر از آن در مسیر سخت و صعب‌العبور اجرا شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان درباره بودجه این پروژه عنوان کرد: مبلغ پیش‌بینی شده برای اجرای خط فلزی فاز 2 روستای نگل 35 میلیارد ریال در بخش اجرا و خرید کالا است که پیش‌بینی می‌شود برای تحصیل اراضی در مسیر اجرای پروژه این مبلغ افزایش یابد.

وی با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه و تشریح برخی نکات فنی و ایمنی از زحمات عوامل اجرایی و ناظرین پروژه تشکر و قدردانی نمود. 

با اتمام این پروژه تعداد 700 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 300 نفر از مردم روستای نگل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.