مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کردستان گفت: اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه حمایت از تولید و حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی است. 

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، حسین ملامحمدی امروز در جلسه هم‌اندیشی علمای اهل سنت و تشیع با محوریت بانکداری اسلامی که با حضور عضو شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سنندج تشکیل شد، افزود: بانک مهر اقتصاد هدف اول راهبردی خود را استقرار و توسعه بانکداری اسلامی تعیین کرده و در جهت پیاده سازی عملیات بانکی بدون ربا و نهادینه سازی فرهنگ بانکداری اسلامی، اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد از سال 72 کار خود را در سطح کشور و استان آغاز و تا به امروز توانسته در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفا کند.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد به وجود 11 شعبه و 98 نیروی انسانی در استان اشاره کرد و گفت: با حمایت های سپاه بیت المقدس نسبت به رصد عملیات بانکی و مجموعه بانک مهر اقتصاد توانسته در این مولفه ها از سایر استان ها پیشی گیرد.

به گفته ملا محمدی مهم ترین و بارزترین عملکرد بانک مهر اقتصاد نیز رعایت قوانین بر اساس موازین شرعی و نظم و انضباط مالی در شاخصه های فقه و حقوق بوده است.

وی گفت: بانک مهر اقتصاد به عنوان طلایه دار حوزه بانکداری اسلامی در جذب سپرده های خرد و هدف سازی در پرداخت تسهیلات اقتصاد کلان نیز در توسعه اقتصادی استان ایفای نقش نموده است.

ملا محمدی تاکید کرد: اقدام جدی و جهادی در امور بانکی مهر اقتصاد رسیدن به تحقق بانکداری اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.