به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در این مراسم که با حضور کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی برگزار شد ضمن تقدیر از فعالیت های مهران استرحامیان، محمد بهرامی را به عنوان سرپرست جدید از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج منصوب کرد.
دکتر اسماعیل احمدی با تاکید بر لزوم حرکت در راستای اهداف و برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی، اظهار کرد: ارتقای شاخص های مطالعه از مهم ترین اهداف این نهاد فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه کارکنان و کتابداران به اهداف سند چشم انداز بیست ساله نهاد کتابخانه های عمومی کشور توجه ویژه ای داشته باشند، افزود: تمام برنامه ریزی ها و فعالیت ها باید مطابق با اهداف نهاد و همچنین سند چشم انداز باشد.
دکتر احمدی ادامه داد: شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان کردستان باید الگویی برای سایر شهرستان ها باشد و با اجرای برنامه های متنوع و کاربردی به ارتقای سرانه مطالعه در استان کمک کند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان سنندج دارای 12 کتابخانه عمومی نهادی و 5 مشارکتی با 7 هزار عضو فعال است.
دکتر احمدی اضافه کرد: نقش کتابخانه های عمومی در ارتقای شاخص های فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و همه باید با درک اهمیت این مسئله بیش از پیش در راستای توسعه فرهنگی کشور گام برداریم.
گفتنی است؛ در حکم انتصاب سرپرست جدید کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج آمده است؛
جناب آقای محمد بهرامی
با سلام و تحیات
احتراما نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی در عرصه امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج منصوب می شوید.
توفیق شما را در اعتلای فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور را از خداوند متعال خواستارم.
همچنین در پایان مراسم از فعالیت های مهران استرحامیان به عنوان رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج تقدیر به عمل آمد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 720142
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.