الهه سادات برجی - خبرآنلاین کردستان؛ مهندس رحمان ولی پناه سرپرست شهرداری شهرستان بیجار در نشست خبری که با اصحاب رسانه شهرستان بیجار برگزار کرد گزارشی از عملکرد شش ماهه این سازمان را ارائه داد.
سرپرست شهرداری بیجار گفت: توانسته ایم که از تمامی ظرفیتها وامکانات و پرسنل موجود در شهرداری را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به کاربندیم.
وی به مطالبات وبدهی های شهرداری بیجار اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ادارات سطح شهرستان مبلغی بالغ بر شانزده میلیارد تومان به شهرداری بدهکارهستند که شهرداری اقدامات لازم در رابطه با دریافت آن انجام داده است.
ولی پناه گفت: اساس کار شهرداری بر خدمات رسانی درست ورضایت شهروندان از شهرداری استوار است که با یاری خداوند توانسته ایم گام هایی در رابطه با رضایت نسبی مردم از این نهاد برداریم.
ولی پناه عنوان کرد: از اقدامات شاخص شهرداری ساخت پل دال بتنی مسجد امیر المومنین و پل منطقه پشت قلعه است واقدام شاخص دیگراین نهاد احداث باکس دیگری از آرامستان رضوان می باشد.

وی در ادامه افزود: ساخت دو پارک درون محله ای و آماده سازی پیست موتورسواری، رنگ آمیزی جداول سطح شهر و تجهیز و روشنایی معابر شهری، لکه گیری معابر سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری است.
سرپرست شهرداری بیجار درادامه به ساماندهی میوه فروشان و دستفروشان سطح شهر اشاره کرد و واظهار داشت: طی اقدامی برنامه ریزی شده شهرداری توانسته گامهایی موفق درراستای اشتغال زایی بردارد و گاراژی که در سطح شهر بلااستفاده مانده بود توسط شهرداری بیجار تجهیز و۲۵۰غرفه در آن درراستای ساماندهی دستفروشان و میوه فروشان راه اندازی شده است.

ولی پناه از دریافت کد معاملاتی شهرداری در بورس اوراق بهادارخبر داد وافزود: شهرداری بیجار اقدام به دریافت کد معاملاتی نموده و افراد حقیقی وحقوقی که از شهرداری مطالباتی دارند میتوانند اقدام به خرید اوراق قرضه نموده و اوراق را به قیمت روز خرید و فروش نمایند.
سرپرست شهرداری به درد نبود ساخت وسازهای ساختمانی گریزی زد و گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری دو پروانه ساخت در بیجار صادر شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716202
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.