به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، اسماعیل تیفوری با بیان اینکه در این دوره توسعه متوازن شهری در دستور کار این نهاد بوده است خاطرنشان ساخت: افزایش زمینه همدلی و اتحاد بین منتخبین مردم عاملی مهم برای پیشبرد امورات می باشد که باید آن را یکی از اولویت های مهم کاری دانست و سعی ما بر تقویت این امر بوده است

وی با بیان اینکه در این دوره اقدامات مهم در حوزه زیر ساختی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی انجام شده، گفت: در سالجاری نیز با شروع فصل کاری لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر و جدول کاری خیابان های نالی و شیخ مظهر، پشت دانشگاه آزاد، ساماندهی بدنه پل کردستان، رفوژ میانی بلوار 60 متری سقز ورودی از طرف بوکان‏‏، نماکاری ضلع شرقی و بلوک فرش قسمت هایی از پارک شهر، شروع ساماندهی پارک کودک و... انجام و یا در حال اجراست.

تیفوری افزود: با توجه به حفاری های متعدد و فرسودگی آسفالت بلوار کردستان روکش کامل این بلوار از پل جهاد سازندگی تا میدان ماموستا هیمن و از آنجا تا فلکه خورشیدی در راستای تهسل در رفت و آمد ماشین های عبوری و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان انجام شده است.

رئیس شورای شهر سقز بیان داشت: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی از اولویت های کاری دوره چهارم شورا بوده است که اقدامات ارزنده ای صورت گرفت.

تیفوری افزود: احداث پل که وه سوار و ترمینال مرکزی سقز از جمله 2 پروژه مهم و اساسی شهر سقز است که در اوایل سالجاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات ناشی از محل دفن پسماند زباله تاوه قران، با انجام کارهای کارشناسی و مطالعات انجام شده در این زمینه و اماده نمودن سایت جدید دفن زباله در تاوه قران به آنجا انتقال یافت که می توان یکی از دستاوردهای مهم این دوره دانست.

اسماعیل تیفوری همکاری و تعامل با ادارات و سازمان های سطح شهر را برای پیشبرد مناسب تر کارها و خدمات دهی بیشتر به همشهریان مهم خواند و گفت: شورا و شهرداری سقز در این دوره سعی نمود در حد توان همکاری و تعاملات سازنده ای با ادارات سطح شهر برای پیشبرد امورات داشته باشد.

وی در پایان از همکاری و همراهی کلیه شهروندان، مسئولان استانی و شهرستانی با اعضای شورا و شهرداری در دوره چهارم تقدیر و تشکر نمود و همچنین از تمامی کسانی که در راستای توسعه همه جانبه شهر فرهنگی و تاریخی سقز قدم بر می دارند، قدردانی نمود.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715186
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.