به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید احسن علوی در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه های کردستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص شایعه ابقای مدیرکل فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اظهار داشت: در دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم این موضوع به عنوان پیشنهادی از طرف ایشان مطرح شد و نظر جامعه هنری و فرهنگی استان را در این خصوص به وزیر اعلام داشتم.
وی گفت: قطعا فرد جدیدی در این سمت قرار خواهد گرفت و لازم است این شخص همه صلاحیت های این سمت مهم و تاثیرگذار را داشته باشد.
علوی دیدگاه وزیر ارشاد را نسبت به کردستان مثبت اعلام کرد و افزود: در دیدار با وزیر موضوع انتصاب مشاور ویژه اهل سنت این وزارتخانه نیز از سوی دکتر صالحی امیری مطرح گردید و قرار شد فردی از نخبگان کردستان به ایشان معرفی شود.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به فشارها و سفارشات مختلف برای معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دیدگاه نمایندگان کردستان در مجلس به دور از سیاسی کاری ها انتصاب فردی بومی و توانمند در این اداره کل است و این موضوع به وزیر نیز اعلام شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712623
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.