امین مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات انتخاب بخش داستانی دوازدهمین جشنواره ملی فیلم های کوتاه مستند و داستانی رضوی پس از بازبینی 240 فیلم ارسالی به این بخش، 30 فیلم کوتاه را براساس ضوابط و اولویت موضوعی و تناسب با اهداف جشنواره انتخاب کرد که 2 مورد از این تعداد تولید حوزه هنری استان است.
وی اظهار کرد: فیلم های کوتاه داستانی 'خانه سفید ' به نویسندگی و کارگردانی 'ارسطو مفاخری' در کنار فیلم' شمع سرد ' به نویسندگی و کارگردانی 'نوید زارع ' به عنوان اولین حضور پس از تولید، محصول حوزه هنری استان به بخش پایانی این جشنواره راه یافتند.
رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: در چند سال اخیر هنرمندان توانمند فیلمساز استان موفق شده اند با تولید آثار فاخر و ارزشمند، در سطح ملی و بین المللی حضوری پرتوان داشته باشند.
وی افزود: در این میان تولیدات حوزه هنری استان، متناسب با اهداف و سیاست های تدوین شده که تولید آثار متناسب با ارزش های والای انقلاب اسلامی است، از جایگاه بالایی برخوردار بوده و توانسته است موفقیت های ارزنده ای برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
مرادی اظهار کرد: حمایت از هنرمندان در تمامی بخش های هنری به عنوان اولویت اصلی حوزه هنری بوده و در این میان تولید آثار سینمایی با توجه به پتانسیل های بالای استان همچنان مورد توجه خواهد بود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.