به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان این شهروند پرتغالی به میمنت دهه کرامت در محضر آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان با بر زبان آوردن شهادتین به دین اسلام گروید.
این شهروند پرتغالی بعد از مسلمان شدن نام محمدحسام را برای خود انتخاب کرد.
وی، آشنایی با همسر مسلمان خود و مشاهده محبت و دوستی مسلمانان نسبت به هم را اولین انگیزه خود برای تشرف به اسلام عنوان کرد و گفت: بعد از آشنایی با دین اسلام تحقیق و بررسی هایم در مورد این دین آغاز شد.
وی افزود: بعد از تحقیق در مورد دین اسلام به وضوح می دیدم که راه های دست یابی به امکانات و مطالعات دین اسلام به راحتی برایم هموار می شود وکم کم با کتاب مقدس مسلمانان (قرآن) آشنا شدم.
وی گفت: بعد از مطالعه دیدم این کتاب آنچه که لازمه زندگی بشری است را در خود جای داده و این مسئله انگیزه من به گرویدن به دین اسلام را چند برابرکرد.
وی افزود: هم اکنون دین اسلام را بر دین های دیگر ترجیح داده و تصمیم گرفته ام به دین اسلام و مذهف جعفری مشرف شوم.
نماینده ولی فقیه در کردستان نیز بعد از مسلمان شدن این جوان دانشجوی پرتغالی یک جلد کلام الله مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان به وی اهدا کرد.
وی با اشاره به خصوصیات و حسنات تشکیل خانواده از نگاه دین اسلام افزود: طبق تاکیدهای قرآن کریم زن و مرد برای آرامش یک دیگر، برمبنای محبت، مودت، عشق و ابراز علاقه به هم دیگر آفریده شده اند.
3034/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.