به گزارش خبرنگار ایرنا رقابت های کاراته دختران نوجوانان، جوانان و امید کشور شامگاه دوشنبه 2 مرداد با معرفی نفرات برتر بخش های مختلف در سمنان به کار خود پایان داد.
در پایان این رقابت ها شنه کاظمی کاراته کای دختر سنندجی در وزن مثبت 68 کیلوگرم موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود نشان طلا را کسب کند و بر سکوی نخست این مسابقات قرار گیرد.
در نتیجه تیمی، مازندران با 6 طلا، سه نقره و 11 برنز در مکان نخست قرار گرفت، تهران با پنج طلا، سه نقره و پنج برنز دوم شد و تیم البرز با یک طلا، سه نقره و یک برنز در مکان سوم ایستاد.
در این رقابت ها که با شرکت استان های سراسر کشور از 31 تیر تا 2 مرداد برگزار شد، ورزشکاران حاضر در بخش های کومیته، کاتای انفرادی و تیمی به مصاف هم رفتند.
تیم کردستان به سرمربیگری نگار حسینی و سرپرستی و مربیگری بهار حسینی در رقابت های کاراته دختران نوجوانان، جوانان و امید کشور شرکت کرد.

** آغاز رقابت های فوتسال لیگ برترکشور
رقابت های فوتسال جوانان لیگ برتر باشگاه های کشور در رشت آغاز شد و آروین سقز نماینده کردستان در گام نخست با نتیجه سه بر 2 مغلوب شهرداری ساوه شد.
آروین سقز در گروه اول این مسابقات قرار دارد و با تیم‌های شهرداری رشت، مقاومت البرز، ستارگان طلایی زنجان، مقاومت قزوین، شهرداری ساوه و دبیری تبریز هم گروه است.
در ادامه این رقابت ها نماینده کردستان در دومین دیدار خود در مقابل تیم ستارگان طلایی زنجان قرار می گیرد.
در این مسابقات 12 تیم شرکت کننده در 2 گروه دیدارهای خود را به صورت منطقه ای و مجتمع برگزار می کنند.
رقابت های فوتسال جوانان لیگ برتر باشگاه های کشور از یکم تا هفتم مرداد در رشت برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.