مدیرعامل شرکت آبفای کردستان از برنامه‌ریزی برای ایجاد تأسیسات فاضلاب در شهرهای بیجار، کامیاران، سریش آباد، دیواندره، دهگلان، حسن آباد یاسوکند و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای سنندج، سقز و مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در خصوص میزان پیشرفت این طرح‌ها گفت: پروژه ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار دارای ۹۰ درصد پیشرفت، کامیاران ۸۰ درصد، سریش آباد ۹۷ درصد، دیواندره ۶۵ درصد، دهگلان ۵۳ درصد و حسن آباد یاسوکند ۸۶ درصد هستند.

محمدحسین محمدی اظهار داشت: طرح ارتقای تصفیه خانه شهر سقز نیز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای شهر سنندج مطالعات فاز دو انجام شده است؛ همچنین در مریوان نیز عملیات اجرایی آغاز شده است.

محمدی افزود: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر بیجار بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر کامیاران حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یادآوری آغاز به کار تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش آباد در ابتدای سال جاری و در جریان سفر ریاست جمهوری محترم به استان کردستان، گفت: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر سریش آباد، بیش از ۶.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که قرار است سال ۹۷ به بهره برداری برسد ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 محمدی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دیواندره، حدود ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه که طی سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد ۲۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دهگلان، تاکنون بیش از ۲.۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 محمدی‌تصریح کرد: برای اجرای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر حسن‌آباد یاسوکند،تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی یادآورشد: برای انجام طرح ارتقای تأسیسات فاضلاب شهر سنندج ۹۰ میلیارد، تأسیسات فاضلاب شهر مریوان ۳۰ میلیارد و شهر سقز ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.