به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی سقز در فرمانداری این شهر افزود: امسال دولت تدبیر و امید 30 میلیارد و 285 میلیون ریال به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان سقز به صورت بلاعوض کمک خواهد کرد.
وی اظهار کرد: سهم استانی اعتبارات ابلاغی این شهرستان در سال جاری 690 میلیارد و 547 میلیون ریال است که معادل 14 درصد اعتبارات استانی کردستان است.
او اضافه کرد: از میزان اعتبارات استانی بیش از 320 میلیارد ریال آن شامل؛ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و اعتبارات استانی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 330 میلیارد و 520 میلیون ریال است.
فرماندار سقز ادامه داد: از محل اعتبارات ملی برای طرح های فرودگاه، بیمارستان، بزرگراه و مواردی دیگر، اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به محدود بودن اعتبارات شهرستانی، گفت: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و جذب اعتبار ملی توسط مدیران کل استان از شرط های اصلی توسعه و پیشرفت شهرستان سقز است.
ورمقانی ادامه داد: وظیفه مدیران دولت، امید و نشاط بخشی در جامعه است و هیچ مدیری در شهرستان سقز نباید بذر نا امیدی در دل مردم بکارد.
در این جلسه، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان سقز حضور داشتند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.